כל מה שאולי תרצו לדעת

שאלות ותשובות

התאמת הדיו

התאמת דיו למדפסת נעשית ע"פ דגם המדפסת שלנו, ולכן בתיבת החיפוש נכתוב את דגם המדפסת שלנו.

הדגם מופיע על המדפסת עצמה, ע"פ רוב זה ממש ממול לעיניים שלנו, בחלק מהמדפסות זה מופיע מתחת למסך המדפסת, בחלק מהמדפסות זה מופיע על חזית המדפסת, חלק מהמדפסות זה מופיע על פאנל המדפסת מלמעלה.

!!!שים לב אין להתאים מדפסת לפי הדגם המופיע במחשב!!!

רק את הספרות שבדגם המדפסת. לדוג' אם כתוב לי בדגם המדפסת, HP DeskJet Ink Advantage 3835, או כל כיתוב אחר אני יקיש רק את הספרות שבמקרה שלנו זה "3835".

נוכל להשתמש בלחצני הסינון, לדוג' אם המדפסת שלנו של חברת HP נלחץ בצד ימין על הסמל של HP ובאטומט יעלמו כל סוגי הדיו שאינם HP, לאחמ"כ נסנן ע"פ סוג המדפסת, אם עדיין לא הוברר דגם הדיו, תמיד ניתן לדבר איתנו פה.

ע"פ רוב לא נמצאו בעיות בדיו שאינו מקורי, וכן אין שום הוכחה שזה גורם נזק למדפסת, עם זאת יש לשים לב לאחריות החברה שנאבד במידה ונקנה דיו תואם, כחלק מתנאי החברה. למידע מפורט יותר בעניין עיין כאן.

תקלות בדיו

דבר ראשון לא בכח!!! מומלץ תמיד לבדוק כמה דברים. 1. שאכן הזמנת את הדיו המתאים ואכן קיבלת אותו. 2. שלא החלפת מיקומים, לדוג' שחור במקום של הצבעוני, 3. שאכן פתחת כראוי את המחסנית, חלק מהמחסניות מגיעות עם מכסים מפלסטיק או סרטי האוויר שבמדה ולא הוסרו יקשו על כניסת המחסניות, אם עדיין אתה נתקל בקושי אנא פנה לשירות הטכני שלנו.

א. נבדוק האם אכן פתחנו את הדיו/טונר כראוי, עיין כאן הוראות לפתיחת ר"ד וטונרים

ב. במידה ואכן פתחנו כראוי, ננסה לכבות את המדפסת שהדיו מחוץ למדפסת, להדליק את המדפסת להמתין חצי דקה ואז להכניס את הדיו, אם עדיין לא עובד פנו אלינו כאן, – צריך להפנות לצור קשר.

תקלה זו חלוקה ל-2 במדפסות דיו ע"פ רוב הפתרון לבצע ניקוי ראש דיו, הניקוי מתבצע דרך הגדרות המדפסת במדפסת עצמה, במידה ואינך מוצא את האפשרות יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות שידריכו אותך כיצד לבצע זאת, שים לב!!! אין ללמוד ממדפסת אחת לחברתה בכל מדפסת הניקוי הוא בצורה אחרת, כמו"כ אין לשתף את החברת המדפסות כי הינך משתמש בדיו תואם, הדבר עלול לחסום אותך מקבלת שירות.

במדפסות לייזר, יש 3 אופציות, או שנגמר הטונר, או שהתוף הגיע לסופו, במקרה הזה פשוט נחליף מחסנית או תוף במידה ומדובר בטונר חדש, לעיתים מומלץ להדפיס עוד כמה דפים, יתכן והטונר עדיין לא נכנס לפעילות מלאה, כמו"כ יש לוודא שאכן הוrדנו את כל תפסני השמירה של הטונר ואת סרט הניילון המונע יציאת האבקה מן המחסנית.

סוגי תקלות שונות

זה אומר שנגמר הטנור, והגיע העת להחליפו.

לעיתים לאחר החלפה לטונר חדש עדיין צריך לאפס את המדפסת, במידה ונתקלת בכזו תקלה, אנא פנה אלינו לשירות הטכני.

זה אומר שהתוף סיים את תפקידו והגיע העת להחליפו.

עיתים לאחר החלפה לתוף חדש עדיין צריך לאפס את המדפסת, במידה ונתקלת בכזו תקלה, אנא פנה אלינו לשירות הטכני.

משלוחים

עיין כאן.

בדיו וטונרים מקורים האחריות היא של הספק. כמו"כ במדפסות, סורקים, מחשבים, מסכים, מגרסות, וכל ציוד משרדי חשמלי נוסף. דיו וטונרים תואמים האחריות היא שלנו, במקרה של תקלה שירות הלקוחות שלנו יזכה או יחליף בהתאם לתקנון החנות.

שרות

תוכל תמיד לבטל את הרכישה וזאת ע"פ תקנון החנות

אפשר ליצור רשימת קניה קבועה וזאת ע"י יצירת חשבון באתרינו, מה שיקל עליך את ההזמנה בפעמים הבאות.

אם התאמת ע"פ ההוראות אין ממה לחשוש, תמיד מומלץ להוסיף את דגם המדפסת בהערות לרכישה ואנו נוודא טרם שליחת ההזמנה שלכם, שאכן הדיו שהזמנת אכן מתאים.

כלי נגישות

קטגוריות מוצרים:

מפת אתר:

מתלבטים? אנחנו כאן לכל שאלה

להתאמת מדפסת
בדיוק בשבילכם:)

כתובת:
מרים הנביאה 3 בני ברק

טלפון:
03-950-33-20

אימייל:
support@ctrl-p.co.il

שעות פתיחה:
א-ה 9:00 – 23:30
יום ו' 9:00 – 12:00
מוצאי שבת: שעה אחרי צאת השבת עד 23:30

נשמח לעמוד בקשר